„Nu ne putem astepta la servicii de calitate din partea unui personal necalificat."

 

Munca ospatarului completeaza straduinta bucatarului si pe cea a cofetarului sau patiserului "printr-o servire corespunzatoare oferita clientilor". De calitatea muncii lui depinde în mare masura bunul renume al restaurantului.

Ospatarul trebuie sa:

  •  fie un bun cunoscator al tuturor preparatelor culinare, inclusiv de cofetarie-patiserie, al bauturilor de orice fel
  • sa aiba deprinderi temeinice de tehnica servirii,
  • sa cunoasca regulile de protocol
  • sa-si însuseasca expresiile uzuale si în limbile de circulatie internationala.

Îndemânarea ospatarului consta în rapiditate, spirit de observatie, atentie distributiva si atitudine corespunzatoare fata de consumatori.

INSTRUCTORI

  1. Toma Cornelia
Lucram la noile pachete de cursuri, pe care le vom posta in curand. Pentru a nu pierde lansarea noilor cursuri, te poti abona la newsletter
Pentru a vă oferi cea mai bună experiență site-ul nostru utilizează cookie-uri. Citiți Politica de cookie-uri