Customer Service este cheia succesului in industria ospitalitatii si are cea mai mare importanta in revenirea clientilor.

Orientarea catre client, regulile interne de servire, atitudinea potrivita fata de rolul pe care personalul il are si fata de client, sunt elemente care trebuie intelese si aplicate de fiecare membru al staff-ului, indiferent de functie.

Cea mai mare greseala pe care o poate face un proprietar de restaurant sau hotel, in cele mai multe cazuri, este o echipa fara o abordare unitara- adica toti sa vorbeasca in aceeasi maniera, sa fie la fel de bine pregatiti.

Un client a carui problema a fost rapid si cu tact rezolvata devine, in cele mai multe cazuri, un fidel al locului pentru ca va sti ca, mai presus de orice, el gaseste aici servicii de calitate.

Pornind de la faptul ca diferenta o face calitatea, Training Center Horeca School vine in intampinarea managerilor care doresc ca serviciile din locatia lor sa fie de top.

Pe langa servicii de calificare a personalului, Training Center Horeca School sustine sesiuni de training si up date personalului din hoteluri si restaurante, sesiuni ce pot fi personalizate si structurate in functie de necesitatile fiecarei locatii.

Organizarea sesiunilor de training se face in functie de nevoia de improspatare a notiunilor legate de profesia de ospatar, dar si de schimbarea mentalitatii si motivarea angajatilor din zona de client service in urma unei analize la fata locului.

Trainingurile, seminariile si workshopurile pentru bucatari au in vedere innoirea conceptului utilizat in bucatarie in vederea imbinarii notiunilor clasice cu tendintele moderne si noutatile legate de plating.

Investind in training investiti de fapt in propria organizatie si motivarea angajatilor!

Lucram la noile pachete de cursuri, pe care le vom posta in curand. Pentru a nu pierde lansarea noilor cursuri, te poti abona la newsletter
Pentru a vă oferi cea mai bună experiență site-ul nostru utilizează cookie-uri. Citiți Politica de cookie-uri