Încarc Evenimente

« Toate Evenimentele

CURS ANTREPRENORIAT Drumul de la viziune la implementare HoReCa de la A la Z

septembrie 27

4750RON

PRET CURS 4750 lei respectiv 950 EURO

Plata se poate face in doua transe

Perioada cursului 27 septembrie- 29 septembrie 2021

Durata cursului 14 sedinte in 42 ore

Locatia : Bucuresti Horeca School, str. Latina nr 6, București

Program curs 2/3 sedinte/saptamana de la 17.00-20.00

 

La Horeca School ne preocupăm…

… de asigurarea condițiilor de siguranță împotrivă răspândirii virusului, am creat posibilitatea de distanțare între posturile de lucru individuale, folosim în cadrul cursului măști de protecție și mănuși, dezinfectam și igenizam spațiile în mod regulat.

 
 
 

Prin acest curs unic in Romania ne dorim sa te ajutam sa-ti ordonezi ideile despre cum sa-ti gestionezi mai bine propria afacere sau care sunt pasii de urmat pentru a-ti deschide una.

Am invitat 4 lectori exceptionali, cu experienta dovedita si expertiza in domeniu :

Cristian Cristea General Manager at Hostalion Business School, Senior business consultant in Hospitality, Specializat în comunicare, management, lucru în echipă și training, cu o mare experiență în dezvoltarea afacerilor si cu o istorie demonstrată a activității sale in acest domeniu.

Georgeta Grecu Director Hotel Cismigiu Bucuresti

Adina Sima de la marketing in companii multinationale la Partener Fondator si Cofetar de ani buni Laborator DulceBun.

Ramona Sima, consultant de marketing si comunicare, antreprenor. Ramona are experienta de peste 20 de ani in companii diverse ca marime, domeniu si etapa de dezvoltare ; a condus echipe complexe, multi-disciplinare si a dezvoltat si implementat proiecte complexe de marketing si comunicare. De aproape 5 ani a intrat si pe calea antreprenoriatului, construind produse, servicii si branduri de la zero, cu resurse limitate si invatand ceva nou in fiecare zi.

Cursul acesta este pentru tine daca:

  • Esti un antreprenor in devenire
  • Esti un antreprenor deja dar cu multe sau mai putine probleme pe cap
  • Esti un viitor antreprenor care doresti sa-ti clarifici anumite aspecte despre viitoarea afacere
  • Esti managerul unei locatii si te confrunti cu diverse situatii
  • Nu esti nici antreprenor nici manager dar ai un vis, un restaurant sau pensiune, sau laborator de cofetarie sau chiar un hotel al tau si vrei sa te informezi despre CHEIA esentiala pentru succesul tau.

Despre ce vom dezbate pe parcursul cursului:

1. Dezvoltarea ideii initiale : Trainer Georgeta Grecu 1 sedinta

1.1. Obiectivele de business ( viziune -de ce vreau sa deschid un hotel/restaurant)

1.2. Produse si servicii oferite – etape de dezvoltare ( ce vand acum si ce imi propun sa vand ulterior)

1.3. Resurse : financiare , umane, tehnologie

1.4. Potentialul pietei pe care activez, analiza PESTEL ( mediul politic, economic, social, tehnologic, ecologic, legal)

1.5. Numele, brandul businessului ( viziune, misiune si valori)

1.6. Oportunitatea dezvoltarii businesului ( de ce aici si acum ?)

2. Business plan Trainer Georgeta Grecu 1 sedinta

2.1. Surse de finantare

2.2. Break-even point

2.3. KPI ( principalii indicatori de profitabilitate in HORECA)

3. Marketing & Sales Traineri Adina Sima si Georgeta Grecu 2 sedinte

3.1. Ziua 1: Sales Trainer Georgeta Grecu

3.1.1. Planul de vanzare, actiuni si rezultate estimate

3.1.2. Canale de vanzari

3.1.3. Trenduri in vanzari 2021, post pandemie

3.2. Ziua 2: Marketing – Trainer Adina Sima

3.2.1. Importanta marketingului si a unui plan de marketing, inainte de pandemie si dupa pandemie

3.2.2. Structura generala a unui plan de marketing

3.2.3. Cea mai importanta intrebare: CE VINZI SI CUI? Cei 7P: Produs, Pret, Promovarea, Distributie, Persona/Targetul, Procesul de livrare, Plasarea/prezenta produsului si interactiunea acestuia cu Persona/Targetul

3.2.4. Competitia si piata, pozitionarea in piata

3.2.5. Stabilirea tintelor/KPI, integrat cu planul de vanzari

3.2.6. Planul de marketing/Planul de atac

3.2.7. Cum se urmaresc rezultatele si felul in care ne raportam la rezultatele intermediare, trenduri in marketing, adaptive marketing.

4. 1. Comunicare Social Media-Digital Marketing Trainer Ramona Sima

Ziua 1

1.1. Comunicarea si managementul relatiilor cu clientii

1.1.1. Rolul comunicarii (promovarii) in mixul de marketing

1.1.2. Principiile comunicarii eficiente

1.1.3. Planul de comunicare

1.1.4. Comunicarea cu clientii finali (B2C)/ vs/ comunicarea cu clientii companii (B2B)

Ziua 2

1.2. Digital Marketing (Tips & Tricks)

1.2.1. Dictionar de termeni din marketingul digital – ce inseamna si la ce folosesc

1.2.2. Canalele de media digitala si rolul fiecaruia in mixul de comunicare

1.2.3. Profilul consumatorului digital; Customer Journey and Experience

1.2.4. Planul de marketing digital

1.2.5. Specialistii in marketing digital – ce pot ei face pentru compania ta si cum sa comunici cu ei pentru a obtine cele mai bune rezultate

 

La toate capitolele vom avea tips and tricks, exemple « asa da » si « asa nu » si exercitii aplicate pe cazuri reale ale cursantilor

5. Managementul resurselor umane Trainer Cristian Cristea -1 sedinta

5.1. Selectie si recrutare

5.2. Motivare echipa , leadership

5.3. Politica bonusuri si incentive/ beneficii

 

6. Managementul productiei Trainer Cristian Cristea 1 sedinta

7. Managementul operatiunilor générale Trainer Cristian Cristea 1 sedinta

8. Gestionarea situatiilor de criza Trainer Cristian Cristea 2 sedinte

9. Gestionarea si administrarea unui laborator de cofetarie – Workshop Trainer Adina Sima, 2 sedinte

9.1. Ziua 1: Design de produs in functie de client si potentialii clienti

9.1.1. De ce avem nevoie de laborator de cofetarie, produsele oferite, moment de consum, produse in house sau furnizori

9.1.2. Analiza eficienta costuri productie in house sau externalizare

9.1.3. Candy bars si wedding cakes

9.2. Ziua 2: Administrarea efectiva a unui laborator de patiserie-cofetarie:

selectarea materiei prime, stocuri, furnizori, constanta in calitate, minim utilaje, investitia in angajat (cresterea profesionala), consultanta pe retete, flux de productie.

10. Previziuni financiare Trainer Georgeta Grecu 1 sedinta

Riscuri – fraude, asigurari

Durata cursului 14 sedinte in 42 ore

Locatia : Bucuresti Horeca School, str. Latina nr 6

Investitia ta: 4750 lei respectiv 113,095 lei/ora adica 22,61 euro/ora

Plata se va face in 2 transe.

Pentru inscrieri ne puteti contacta la tel 0730882288 sau trimiteti e-mail cristina.horecaschool@gmail.com

Noi vom raspunde cu un chestionar prin care vom decide daca sunteti eligibili sa urmati un astfel de curs.

Va asteptam cu interes!

Detalii

Dată:
septembrie 27
Cost:
4750RON
Eveniment Categories:
,

Loc de desfășurare

Strada Latină nr 6
București, București 030167 România
+ Google Map
Telefon:
+40730882288
Deschide chat-ul
Ai nevoie de mai multe informații?
Zi bună,
cum te putem ajuta?

 

Acum ai ocazia să studiezi în singura școală culinară din România distinsă cu Recognition of Quality Culinary Education de către prestigioasa asociație profesională internațională World Association of Chefs Societies, înființată în anul 1928 la Sorbona în Paris.

În calitate de școală parteneră WORLDCHEFS, suntem în măsură să vă oferim o dublă certificare, astfel la finalizarea programelor de formare profesională beneficiați de o diplomă acreditată WORLDCHEFS care atestă calitatea programului professional absolvit recunoscută internațional.