ORGANIZAREA LABORATORULUI DE COFETARIE de la A la Z
Data curs: 25 – 26 FEBRUARIE 2022
Pret curs: 350 euro sau 1750 lei
Pret curs: 350 euro sau 1750 lei
ADMINISTRAREA ȘI ORGANIZAREA LABORATORULUI DE COFETĂRIE DE LA PROIECTARE, LA NORME DSV, SIGURANTA ALIMENTELOR ȘI CERINȚE LEGISLATIVE PANA LA PRODUCTIA IN SINE, UN SUBIECT CU INTREBARI SI RASPUNSURI PE CARE LA GASESTI IN CADRUL ACESTUI CURS.
Va asteptam in 25-26 februarie sa descoperim împreuna cu doi specialisti in domeniu Mihaela Popa doctor în științe medicale sanitar- veterinare, specializare controlul alimentelor si Adina Maria Sima cofetar si Antreprenor cu experienta in acest domeniu.
PROGRAM ETAPELE DESCHIDERII SI ORGANIZARII UNUI LABORATOR DE COFETARIE :
Ziua 1: 𝗟𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿 𝗗𝗿. 𝗠𝗶𝗵𝗮𝗲𝗹𝗮 𝗣𝗼𝗽𝗮 – 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁 𝘀𝗶𝗴𝘂𝗿𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗮𝗹𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁𝗲𝗹𝗼𝗿
Cunoasterea cerintelor si DSV / DSP – in activitatea de productie produse alimentare, regulile in vigoare nu fac decat sa ne faca viata mai usoara si ne permit fluxuri de productie eficiente.
Designul unui laborator de la bun inceput pornind de la aceste reguli/recomandari ajuta la crearea unui model de business durabil si sigur.
Ne informam despre:
· 𝘼𝙪𝙩𝙤𝙧𝙞𝙯𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙣𝙚𝙘𝙚𝙨𝙖𝙧𝙚 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙛𝙪𝙣𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙖𝙧𝙚𝙖 𝙪𝙣𝙞𝙩𝙖𝙩𝙞𝙡𝙤𝙧 𝙩𝙞𝙥 𝙡𝙖𝙗𝙤𝙧𝙖𝙩𝙤𝙧 𝙘𝙤𝙛𝙚𝙩𝙖𝙧𝙞𝙚/𝙥𝙖𝙩𝙞𝙨𝙚𝙧𝙞𝙚 𝙨𝙖𝙪 𝙪𝙣𝙞𝙩𝙖𝙩𝙞 𝙙𝙚 𝙖𝙡𝙞𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙩𝙞𝙚 𝙥𝙪𝙗𝙡𝙞𝙘𝙖
· 𝘾𝙤𝙣𝙙𝙞𝙩𝙞𝙞𝙡𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞𝙚𝙨𝙘 𝙞𝙣𝙙𝙚𝙥𝙡𝙞𝙣𝙞𝙩𝙚 𝙞𝙣 𝙖𝙢𝙚𝙣𝙖𝙟𝙖𝙧𝙚𝙖 𝙨𝙥𝙖𝙩𝙞𝙞𝙡𝙤𝙧 𝙙𝙚 𝙡𝙪𝙘𝙧𝙪 𝙨𝙞 𝙛𝙡𝙪𝙭𝙪𝙡 𝙩𝙚𝙝𝙣𝙤𝙡𝙤𝙜𝙞𝙘 𝙖𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩, 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢 𝙣𝙤𝙧𝙢𝙚𝙡𝙤𝙧 𝙞𝙣 𝙫𝙞𝙜𝙤𝙖𝙧𝙚
· 𝙀𝙩𝙖𝙥𝙚𝙡𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙘𝙚𝙨𝙪𝙡𝙪𝙞 𝙩𝙚𝙝𝙣𝙤𝙡𝙤𝙜𝙞𝙘 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙛𝙞𝙚𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙘𝙩𝙞𝙫𝙞𝙩𝙖𝙩𝙚 𝙞𝙣 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙚 (𝙡𝙖𝙗𝙤𝙧𝙖𝙩𝙤𝙧, 𝙘𝙤𝙛𝙚𝙩𝙖𝙧𝙞𝙚),𝙙𝙚 𝙡𝙖 𝙖𝙥𝙧𝙤𝙫𝙞𝙯𝙞𝙤𝙣𝙖𝙧𝙚,𝙧𝙚𝙘𝙚𝙥𝙩𝙞𝙚 𝙨𝙞 𝙙𝙚𝙥𝙤𝙯𝙞𝙩𝙖𝙧𝙚 𝙢𝙖𝙩𝙚𝙧𝙞𝙞 𝙥𝙧𝙞𝙢𝙚, 𝙡𝙖 𝙥𝙧𝙚𝙥𝙖𝙧𝙖𝙧𝙚, 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙧𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙞 𝙡𝙞𝙫𝙧𝙖𝙧𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙙𝙪𝙨𝙚 𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙚, 𝙣𝙤𝙩𝙞𝙪𝙣𝙞 𝙚𝙡𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙧𝙚
· 𝙈𝙖𝙣𝙖𝙜𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩𝙪𝙡 𝙨𝙞𝙜𝙪𝙧𝙖𝙣𝙩𝙚𝙞 𝙖𝙡𝙞𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙧𝙚, 𝙣𝙚𝙘𝙚𝙨𝙞𝙩𝙖𝙩𝙚𝙖 𝙞𝙢𝙥𝙡𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙧𝙞𝙞 𝙢𝙚𝙩𝙤𝙙𝙚𝙞 𝙃𝘼𝘾𝘾𝙋 𝙥𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙧𝙚𝙜 𝙡𝙖𝙣𝙩𝙪𝙡 𝙖𝙡𝙞𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙧
Partea a doua
𝐋𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐀𝐝𝐢𝐧𝐚 𝐒𝐢𝐦𝐚 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐮𝐥𝐜𝐞𝐁𝐮𝐧
– Pasii pentru deschiderea unui laborator de cofetarie,
– Designul unui laborator de cofetarie, utilaje necesare; spatiul necesar,
– Moduri/Surse de finantare pentru crearea unui laborator de cofetarie.
𝗭𝗶𝘂𝗮 𝟮: 𝗖𝗲 𝗽𝗿𝗲𝘀𝘂𝗽𝘂𝗻𝗲 𝗮𝗱𝗺𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘂𝗻𝘂𝗶 𝗹𝗮𝗯𝗼𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗳𝗲𝘁𝗮𝗿𝗶𝗲
𝗟𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿 𝗔𝗱𝗶𝗻𝗮 𝗦𝗶𝗺𝗮 – 𝗗𝘂𝗹𝗰𝗲𝗕𝘂𝗻
Vom studia:
– Managementul timpului – pe termen scurt/mediu/lung
– Productie versus administrare business;
– Structura costului, o privire asupra cheltuielilor fixe, variabile, taxelor
– cum sa calculam pretul de vanzare; aprovizionare, materii prime
– reguli de comunicare, stil de vanzare, ambalaje, canale de comunicare); GDPR.
-ce oameni angajez si pe ce pozitii
BONUS !!!STUDIU DE CAZ: un buget de venituri vs. cheltuieli pe PRODUSUL dumneavoastra.
*Am deschis înscrierile iar numărul de locuri este limitat !
Acest curs este 💯concept Horeca Culinary School ®️ si Adina Maria Sima
Va asteptam cu placere !‼️
Participantii la cursurile noastre sunt rugati sa prezinte un rezultat negativ test rapid antigen.
Multumim pentru intelegere !
Ne poti contacta la:
📞 +40730882288/0767630734
📩 cristina.horecaschool@gmail.com
Durată curs: 2 zile
Pret curs: 350 euro sau 1750 lei
Se achita un avans pentru ocuparea locului in valoare de 500 lei.
Diferenta de 1250 se achita in numerar la curs
📍Locație: Strada Latină nr.6 Horeca School Bucuresti